*Helgen & veckan*



Bilder från fördrinken gott (Rosévin) innan grillningen på lördagskvällen i underbara Gbg!


Då sitter jag här ..igen efter en härlig ledig helg med fullt upp ända från början till slut och tre dagar in i veckan med jobb för hela slanten. Var uppe i Göteborg i helgen och bodde hos mina kusiner. Vi åkte inte upp förrens på lördagen och hem på söndagen igen så det var en snabb visit denna gången tyvärr. Påbörjade min utbildning på söndagen och har nu händerna fulla med roligt studiematerial. Det är en distansutbildning jag tagit mig an och planerar att vara klar i början av höst.

Har jobbat natt nu både måndag och tisdag men idag och imorgon är jag ledig=) vilket ska bli härligt! Kom precis hem och vädret ser lite bättre ut idag ..just nu stålar solen och det var varmt och skönt ute. Ska ta och krypa till sängs nu när jag ätit upp frukosten. När jag sen vaknar så lovar jag er att det säkert kommer att regna ute ...men får hålla tummarna på att solen stannar kvar ett tag till. När jag sedan har fått vila lite hade jag tänkt ..träna (powerwalka) en timme ..sen ta en tur till affären och handla någon god middagsmat till oss ikväll.  Är sugen på att göra en riktigt god gourmetmiddag idag känner jag =) Sen får det även bli lite pluggande.

Godnatt från mig!

Kommentarer
Postat av: Bekki

hej gumman! bor nene och bosse kvar i samma villa? kommer ihåg hur vackert där är! Vad är det för kurs du ska läsa? när blir det grillning? ska vi inte ta och boka in en dag, vår date måste ju bli av snart! =) Många kramar

2009-06-10 @ 09:56:25
URL: http://bekkis.blogg.se/
Postat av: Jenny

Fina bilder!

Såg härligt ut att sitta i dessa utemöbler!

Härligt att vara ledig dessa dagar nu då.Ledig i helgen också?

Ja middagen blev lyckad igår, tack & lov :)

kram

2009-06-10 @ 10:22:49
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: kiicka

Väldigt fin blogg.

Gå gärna in på min och lämna en liten kommentar.!

Hoppas allt är bra med dig! Kram

2009-06-10 @ 11:25:32
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: Jenny

Okej men måste vara skönt ändå då att du jobbar denna helg sen ledig hela nästa vecka :)

Hoppas hoppas på kanonväder är ju ändå då midsommarveckan , inte klokt va snabbt detgår :)

kramar

2009-06-10 @ 11:44:24
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Bekki

Hej igen! Jag har bara en vecka, v.26. iom att jag precis börjat jobba så har jag inte rätt till mer.. =( Men jag och Joakim ska resa efter midsommar, Turkiet, Kroatien eller Grekland. Ska bli så mysigt! :) Vi akn i princip när som hels, Jocke har semester v.26,27 & 28, så vi akn kanske passa in något då? fre 3/7 el lör 11/7? Kolla med Micke hur ni kan, för det hade varit jätteskoj! Bor någon av hundarna hos er nu? Eller Majsan har dem? Kommer vi på besök får ni gärna ha dem hos er - vi ÄLSKAR vovvar =) Puss&Kram

2009-06-10 @ 12:40:43
URL: http://bekkis.blogg.se/
Postat av: jenny

Mm dom var ju så billiga 79:- har jag för mig..

Tog ju dom beiga men som sagt dom rosa är väldigt snygga, hmm kanske ska köpa dom med men hoppas som är sköna har för mig att hm:s skor inte alltid är det..

GÖrdu gumman? Jag slutar alldeles strax :)

Kram

2009-06-10 @ 16:24:42
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Jenny

God morgon..

Hoppas allt är bra med dig denna dag & du är ledig och allt..Jag vakna med lite ont i huvuidet brukar aldrig ha det faktiskt men va så konstigt för igår när jag kom hem efter halv fem skulel iväg vid halv sju så somnade jag, brukara jag aldrig göra om jag inte har feber & är dålig men behövde väll det ant, regna hela dagen igår så det gjorde väll sin del också..



Åhh det minns jag det såg så gott ut :)

Kramar

2009-06-11 @ 08:40:19
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Natalie

=) Ja, dem är söta de små liven. Skulle inte du ha en råttis? Bekvämt med små hundar dock.

Vet inte än om jag kommer ner då eller inte.. Det är ju Båstad veclan samma och jag ska kanske till SThlm. Får se hur det blir. Du ska dit antar jag. ?

Ja jag såg bilderna på FB, nice!

KJAMIIIIIIIIS

2009-06-11 @ 16:52:22
URL: http://guccilove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0