SEMESTER! *Uppdaterad*







*Systra min*


Det är så underbart att ha semester! Denna veckan kommer bjuda på mycket roligheter. Idag ska jag in till stan & träffa en kompis och även min syster för en fika. Ska passa på att se om jag kan hitta något fint på rea också. Vill ha någon snygg party topp som jag kan ha på mig nu i veckan då det bjuds på en hel del fest. Åhh tänk om man hade fått ha semester lite oftare--gud vad glad man alltid hade varit då;) Va i stallet imorse och red på banan, gick jättebra. Nu ska jag hoppa in i duschen så jag sen kan komma iväg. Är dessutom väldigt hungrig så ska hitta stans godaste lunchrestaurang såfort jag kommer in till stan;) Imorgon ska jag träffa en annan sötnos som jag saknat massor. Kommer in här sen sväng senare igen.

Hejhej!

****************************************************



Just hemkommen från en runda på stan. Blev mycket skratt, god mat & en hel del shopping!=)Fick fatt i ett par jättefina legging, en snygg aprikos festklänning, en snygg turkos tunika från Indiska och ett snyggt svart bälte. Nu är det snart dags att börja på middagen en lätt variant idag denna måndag ( Korv stroganoff) tycker det är så gott! Men först ska vi ta lite snacks & rosévin ute i trädgården!

Ha en mysig kväll!

Kommentarer
Postat av: Natalie

Heloo Baby!



Gud vad underbart för dig med semester! Jag har min sista vecka nu.. gud vad tiden gått snabbt.. Fast man ska inte klaga.. så många som inte har jobb nu för tiden ju...



Blir det Falsterbo i veckan eller? Jag kommer tyvärr inte att komma ner.. Ska till Sthlm på onsdag till söndag istället.



Kjamis

2009-07-13 @ 18:35:17
URL: http://guccilove.blogg.se/
Postat av: Jenny

Fina ni är du & din syster..

Mm förstår att du njuter nu härligt du är VÄRD det också :)



kul att du hitta lite fynd på stan också..Ucsh ja hade tänkt ut & gå nu efter jobbet men spöregnar så blev inget med det, blev pizza ist :)

Kramar

2009-07-13 @ 18:40:01
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hih mm borde du gjort :)

Hoppas det blir bättre imorgon här.Jag ska med lägga mig ska ju upp kl. 6 igen som vanligt.

Natti natti Kram

2009-07-13 @ 22:57:16
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0