26 juli!

                                                    
                                                    
                                                                              
                                                    
                                                   
                                                    
                                                    
                                                                                       
                                                    
                                                    
                                                                
                                                                                              
Söndag
och sista dagen på denna veckan. Vill att tiden ska sakta ner lite nu så min semester varar längre:) Är ledig hela nästa vecka också så det är skönt. Va uppe relativt tidigt imorse och promenerade morgonrundan med vovven och sedan lite frukost och därefter åkte jag ut till stallet. Tog bara på mig en t-shirt imorse för tyckte det kändes varmt när jag var ute med hunden på morgonen men gud vad kallt det blev sedan när jag var ute och red och det kändes som rena hösten ute helt plötsligt.

Igår (lördag) var vi i köpenhamn hela dagen och gick på tivoli & på ströget och hade det supermysigt. Jag & pojken var där med min familj, mamma & hennes nya samt hans två barn. Kom en rejäl regnskur undertiden vi va på Tivoli så alla fick ta skydd så mycket regn där kom. Bara efter en kort stund hade nästan allt vatten torkat bort och solen tittade återigen fram så där hade vi tur. Vi åt lunch på en god restaurang inne på Tivoli och spelade på chokladhjul, åt glass och åkte lite olika roliga karuseller. Vi åkte hemifrån vid tolv på dagen & var inte hemma förrens vid halv åtta på kvällen så det blev en heldag!

Nu sitter jag här och äter  en ost & skinkpaj medans jag skriver och ska snart gå ut på en långrunda med hunden. Ser att solen är framme nu så får skynda mig ut innan den försvinner igen=) Ikväll blir det god mat & film  hos Caroline & Daniel..ska bli mysigt!


Ha en bra söndag! Kramkram=)



Kommentarer
Postat av: Bekki

Åh vilken söt tunika du hade på dig! Köpt var? =)

2009-07-27 @ 10:14:21
URL: http://bekkis.blogg.se/
Postat av: Bella - foto

hehe vi var med i köpenhamn i lördags, och hade samma tur med vädret...



vad söt du är på bilden gumman=)

2009-07-28 @ 09:33:17
URL: http://jagomittliv.blogg.se/
Postat av: Annelie

Underbar tunika! Varifrån? Är mammsens armband Tiffany? Annars vaifrån? Jättefint. Jaja haha puss

2009-07-28 @ 18:04:45
URL: http://adesign.blogg.se/
Postat av: Bella - foto

nä vi var aldrig på tivoli utan på zoo.. men mysigt var de:P Allt bra med dig annars? Kramar

2009-07-29 @ 00:40:03
URL: http://jagomittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0