*Underbara lördag*



Äntligen har jag haft en paus från arbetet. Igår spenderades kvällen här hemma med köpe pizza, öl & Let´s Dance. Min sambo kom hem från Italien igår så vi ville bara vara hemma och mysa & jag hade ändå inte orkat göra något för var såå trött efter veckan. Min älskling var så snäll & hade köpt D&G parfymen till mig när han var & reste *gullegris* så blev jätteglad. I Let´s Dance även denna veckan fortsatte Leila Bagge att imponera, hon var himla duktig & såg riktigt bra ut igår tyckte jag.

Idag lördag så började min morgon med stallet, red ut i det kalla vädret och vi var nog ute i ca 1h..ganska lagom i denna kylan. Hade med mig en termos med ljummet vatten som jag fick doppa fingrarna i efter ridturen så jag kunde röra mig:/ min blodcirkulation är inte den bästa kan jag säga. Efter stallet blev det till att ta ett varmt bad & sen åkte jag och pojken in till stan. Fick köpt några fina  tröjor & sen köpte jag fina och våriga tulpaner *älskar verkligen tulpaner* vi handlade även middagsmat till ikväll, gott rödvin & champagne. Ikväll ska vi  nämligen ha vänner här på middag & vi ska bjuda på Schweiz nationalrätt ((Raclette)). Det är bara så gott. Eftersom detta är en väldigt mäktig huvudrätt så blir det bara en lätt dessert (vanlig enkel god fruktsallad med vaniljglass)

Hoppas ni får en mysig lördagskväll..*kramar*

Kommentarer
Postat av: jenny

Det blir Yesman det var den vi trodde verkade bäst! Vill se den nya med kate hudson men inte kommit hit än :( Gör du ikväll nu då? Puss

2009-01-17 @ 18:06:18
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Hemma hos Katta

Har också "The One". Bra kille du har som kommer hem med presenter!



Laila var lika grym igår som förra veckan. Bäst av alla än så länge! Kram kram

2009-01-17 @ 18:52:16
URL: http://kattabloggen.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ja ha va trevligt! Alltid kul med vänner på besök! Hoppas det blev en lyckad kväll då! Händer i dag då? Puss

2009-01-18 @ 10:22:09
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Jenny

Okej trevligt trevligt! :) Mm det är de,jag ska först ta en promenad nu,hade ju tänkt att åka iväg till örebro men killen hade väll fått i sig lite för många öl igår så blir kvar i stan så får se vad dagen har att ge :) Du får ha det underbart! Kramar

2009-01-18 @ 11:14:26
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Therese

Tulpaner är verkligen jätte härliga blommor! Va fint att du satt dem så delade.

2009-01-19 @ 18:17:07
URL: http://likie.webblogg.se/
Postat av: Linn

Oh!! Det är min favvoparfym!

Tänkte fråga dig idag om det var den du hade haha.

Fick en i julklapp av hon jag rider hästen till:P

2009-01-29 @ 00:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0