*Trettondedag jul*






Haha ful min=)) Vet inte men tycker det känns så egoistiskt med bilder på
sig själv men tycker det blir roligare med lite bilder!=) Så bjuder på mig själv!
Det är ju trots allt min dagbok (blogg) *ler*


God förmiddag på er alla där ute! Idag är det en röd dag och de allra flesta är lediga från jobb men INTE jag. Ska jobba i e.m från halv 5 till halv 10, bara fem timmar men drygt ändå kan jag säga. Hade hellre jobbat nu och kommit hem i e.m. Usch vad kallt det var ute idag. Va i stallet innan idag och mina tår var hur stela som helst kunde knappt röra dom när jag kom hem. Tur man alltid har ett varmt hus att komma hem till, stackars alla hemlösa ;(

Igår på kvällen blev det ju middag med Sofie &Rasmus och vi hämtade mat på ett ställe som heter Wook House och guud vad god maten var. Har aldrig ätiti där förr men S & R sa att där va god mat och de hade verkligen rätt :) Efter middagen spelade vi spel och drack även denna gången goda Caprinia drinkar *sååå goda* verkligen en god drink. Åhh känner mig inte alls speciellt pigg idag. Ska iaf slänga ihop en chokladkaka nu och göra kaffe, man får ju ha lite mysigt innan man ska iväg och jobba iaf.


Satt just och lyssnade på låten (Mamacita med Collie Buddz) *Ahhhh underbar*


Lyrics to Mamacita :
I tek the next shot of tequila
The vibes tonight yeah so sweet yah
I mon spot this sweet senorita
Who a bounce to the bass and the tweeter
She look muy bonita (very beautiful)
The way she move remind me of Selina
She rock slow she dip slow
she only dance to reggae and calypso
look how the dress hug up pon her hips
look how she move fast and a do it slow
Muy bonita
Mamacita

Gal whine let me come behind yuh
Eh me make she feel alright
Coulda dance all night if yuh want ohh
till a mornin light
love how you feel infront a me so gal
let me hold you tight

Look it a girl get in the arena
Number one gal prima ballerina
Little girl how u fi come in here
She nuh drink only smoke sinsemilla
She look muy bonita
You nuh see that a my mona lisa
She rock slow she dip slow
she only dance to reggae and calypso
look how she move fast and a do it slow
Muy bonita
My mamacita

Gal whine let me come behind yuh
Eh me make she feel alright
Coulda dance all night if yuh want ohh
till a mornin light
love how you feel infront a me so gal
let me hold you tight

Gal whine let me come behind yuh
Eh me make she feel alright
Coulda dance all night if yuh want ohh
till a mornin light
love how you feel infront a me so gal
let me hold you tight

I tek the next shot of tequila
The vibes tonight yeah so sweet yah
I mon spot this sweet senorita
Who a bounce to the bass and the tweeter
She look muy bonita (very beautiful)
The way she move remind me of Selina
She rock slow she dip slow
she only dance to reggae and calypso
look how the dress hug up pon her hips
look how she move fast and a do it slow
Muy bonita
mamacita

Gal whine let me come behind yuh
Eh me make she feel alright
Coulda dance all night if yuh want ohh
till a mornin light
love how you feel infront a me so gal
let me hold you tight....

~~~~Underbar~~~~


Kommentarer
Postat av: Madelaine

Tack för alla fina kommentarer gumman!! lyckan är fullkomlig! helt magiskt är det!!

2009-01-06 @ 12:46:00
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: Carro

Har också sådana dumma tider, känns som man väntar hela dagen får att få jobbet avklarat...jobbigt men hoppas din kväll och dag blir fin! Det snöar ju lite här... :) Kram!

2009-01-06 @ 13:51:59
URL: http://carooooline.blogspot.com
Postat av: linnea

Jaha okej, det låter ju rikigt bra !



Jo min dag har varit bra, eller ja jag vakande nyss men :) hur har din dag varit?

2009-01-06 @ 14:27:54
URL: http://nejas.blogg.se/
Postat av: Bella

Äsch då, det var ju synd. Men det kommer fler ggr=)



Vad jobbar du föresten med?

Kramar

2009-01-06 @ 22:57:37
URL: http://jagomittliv.blogg.se/
Postat av: jenny

Hej vännen..Hoppas allt är bra med dig? Händer idag då? Kramar

2009-01-07 @ 09:33:56
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: jenny

Usch då låter inget vidare,men pengar e ju alltid välkommet,jag brukar tänka när det tar emot att man ska vara glad att man har jobb nu när det e så mkt nedläggningar o allt tråkigt! Att man får en lön i slutet av månaden..

Nepp har inte det men ska laga det ikväll såg smarrigt ut & verkade lätt att göra,plus :) Puss kram

2009-01-07 @ 14:28:02
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: jenny

Mm men jag är likadan ibland,har ju upp & nedgångar lixom..Vissa dagar bättre än andra..

Men man ska ju tänka positivt för det mesta hehe.Japp det ska jag göra :) Puss söt!

2009-01-07 @ 14:44:28
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: jenny

Tack desamma vännen! P&k

2009-01-07 @ 15:13:18
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: linnea

jaha ojdå, det låter inte så roligt, det är aldrig roligt.



nja min dag har nog inte heller varit så jätte bra, mycket bråkande tyvärr

2009-01-07 @ 16:36:35
URL: http://nejas.blogg.se/
Postat av: Bella

Ja känner igen de där med oregelbundna tider, både mamma o syster jobbar inom vården ju=) Helt omöjligt att försöka hålla koll på när de jobbar och inte jobbar.



Var bor ni någonstans? Oh det e så mkt som jag vill fråga, alldeles för längesen vi sågs ju!



Många kramar

2009-01-07 @ 22:05:27
URL: http://jagomittliv.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hehe ja hon skrattar ljuvligt. Man känner hennes skratt i ens enga mage..:) Nu ska jag gå och lägga henne. önska mig lycka till :) (Du har alltid fina bilder)

2009-01-07 @ 22:57:04
URL: http://bajbiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0