Mitt i veckan!


Gulliga Stina!!



Redan onsdag
och det är mitt i veckan. Dagen startade jag med en nyttig tallrik gröt med äpple, kanel & mjölk *mumma* blev sedan en sväng bort till stallet och idag hade jag utsläpp av alla hästarna. Har fortfarande ont i ryggen och känner mig allmänt slö. Åt en god lunch vid halv tolv tiden med söta Stina Systrar & Bönor. Vi tog varsin god ciabatta med kyckling, bacon, sallad & guacamole, den var fantastiskt god och självklart fick jag ner hela utan problem :) Blev sedan en snabbis inom Åhlens innan jag sedan åkte hem igen. Älskar Åhlens och hittar alltid så många fina saker där. Fick syn på en jättefin rosa morgonrock som jag gärna skulle vilja ha. Kanske får bli en liten julklapp till mig själv :) På tal om julklappar så brukar jag alltid vid denna tiden i vanliga fall vara helt klar med alla julklappsinköp men i år är jag väldigt försenad. Detta har ju självklart att göra med att det är mycket annat som känns viktigare för mig att tänka på i år. När man är gravid är det, det enda man i princip fokuserar & tänker på hela tiden, iaf för mig är det så men tror många andra gravida kvinnor kan hålla med mig om detta :) Tiden går så fort och kan knappt förstå vad som väntar oss. Har ju vid detta laget kommit en bra bit över oros tröskeln men en negativ tanke gör sig ofta påmind såsom  tänk..om tänk om..det hela går åt skogen:( Allt kan hända men man hoppas ju förstås alltid på det bästa. Vill får bort alla negativa tankar & detta jobbar jag på varenda dag. Klart man är lite nervös när det är första gången och man dessutom går & bär på två stycken liv därinne. Nu ska vi 3 gå & vila! :)

Önskar er en fortsatt trevlig onsdag...Kraaam!!!

Kommentarer
Postat av: Carro

Förstår precis vad du menar gumman, det enda som finns i mitt huvud är bebis och allt som kommer hända framöver. Förmodar att vi är fullt normala, det sägs ju att detta är det största och mest fantastiska man kan vara med om så vi är verkligen lyckligt lottade :) Julklappar är jag faktiskt klar med så det är skönt. Stressa inte gumman utna njut av dagarna och ta det såom det kommer så ska du se att allt kommer lösa sig innan jul :) Har bebbarna kickat något än? Ta hand om dig! Kramar

2009-12-09 @ 15:02:09
URL: http://comse.blogg.se/pluttisen
Postat av: Jenlen

hihi va söt du är,gulligt att du är 3 just nu :) underbart livet är..



Fast jag inte har några barn så kan jag förstå dig att det ta all din tid för det mesta nu o jag kan förstår att det kan komma negativa tankar men gumman det kommer gå hur bra som helst ska du se,du får försöka få bort alla sådana trista tankar.



Du behöver inte ha panik över at du inte köpt några julklappar eller att du inte är klar med det jag har baar köpt 2 st än så länge så har en del kvar! men hinner man behöver inte stressa..



Tack gumman inte du heller, du är ju den bloggerska det känns som jag verkligen känne som en god vän, knäppt att vi inte har setts än men någongång som sagt :)

Hoppas du har en mysig kväll nu ni 3 :) Massa kramar

2009-12-09 @ 20:18:56
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Henrietta Grue

Första julen med bebisar måste vara speciell! Mina systrar var hemma från Florida och Dalarna förra året båda två gravida, de sa att det var något magiskt på något sätt att fira jul med bebis i magen. =)

Vet inte hur de menade det men det lät fint!



Synd ni inte kunde komma till Bekki i söndags. Hade vatt kul o träffas en annan gång.

Kram

2009-12-10 @ 08:51:03
URL: http://www.henriettagrue.se
Postat av: Jenny

God morgon hoppas du vaknade till en bra torsdag..Hur länge till ska du arbeta föresten för antar du har ett tungt jobb just belastningen för din kropp eller? Vet mina vänner gick hem rätt tidigt innan dom skulle föda för att vila osv men är ju olika..



Skönt med torsdag idag snart helg-sovmorgon :) Min lille kusin o moster kommer också ska mysa med dom sen kolla idol finalen så klart sen försöka hinna med o åka till Gbg ocskå måste hämta min tele jag har på lagning.

Kramar sötaste du.

2009-12-10 @ 09:14:29
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Jenlen

okej tänkte väll det, va skönt ändå att du kan gå hemma nu! Åhh kan tänka mig att det var en underbar känsla gumman..



Japp ska kika på de imorgon hmm vem hejjar du på? Jag tycker calle har tagit sig jätte bra o har blivit duktigare o duktigare fast erik kommer ju vinna som sagt stor röst i en liten kropp.Sen får du ju inte missa finalen idag av mammas pojkar :) hoppas det blir dom valen vi vill hihi.blir nog bäst för dom isf hihi..



Usch vilken dag jag haft det slut, när jag skulle gå hem så blev det elabrott i hela kommunen, allt slocknade höll på i över 1 timma så jag jobba så klart över men vilket tryck det va mem ljuset kom tillbaks som tur va, man tänker inte på hur bra man har det igentligen att vi har ström :)'

Jaja hoppas du får en mysig kväll nu..massa kramar

2009-12-10 @ 19:39:21
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Jenlen

mm kan tänka mig att du lätt blir trött..Ja jag fick allt tårar i ögonen också så snyftigt o känsligt blev så besviken på valen blev inte som jag tänkt mig om jag hade fått bestämma tyvärr tycker christian borde valt martina helt klart han får skylla sig själv isf om det inte funkar men får hoppas det för hans skull..

Ja hon är söt den tjejen verkar gått bra för henne!

Kramar

2009-12-10 @ 21:44:04
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: stina

de var verkligen en mysig lunch:) ta hand om er 3 så ses vi snart! puss

2009-12-12 @ 13:28:16
Postat av: stina

de var verkligen en mysig lunch:) ta hand om er 3 så ses vi snart! puss

2009-12-12 @ 13:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0