*Julmys*



En av våra fina vovvar som var julfin!=) och bild på
mig i v. 23!=)


Hej på er! Vill passa på att hälsa alla mina fina vänner som är här inne & läser en riktigt God Jul. Min julafton var mysig och vi firade detta året jul i skanör hos mamma. Det bjöds på god traditionell julmat och det var väldigt gott. Senare på kvällen delades även många fina paket ut. Tack SÅ jättemycket för alla fina klappar jag fick!!!=) Fick bland annat en fin digitalkamera som kan följa med mig vart jag än befinner mig då jag älskar att fota. Vi har  ju vår stora fina Nikon kamera också men den är alldeles för stor & klumpig att ta med sig när man är borta på fest eller dylikt och vill fota. Vi fick en drös med presentkort så nu ska vi verkligen börja titta ordentligt på barnsaker *mysigt* fick även presentkort till en superfin heminredningsaffär som säljer jättefina Lexington kuddar m.m som vi så gärna vill ha till vår soffa. Fick även en biljett till årets Melodifestival av mina goa svärföräldrar, Taaack!! ska verkligen bli superkul. Fick en god bodylotion från Beckham, en jättemysig röd morgonrock från affären där mamma jobbar och mkt annat fint. TACK!


Idag är det ju juldagen och den började med stallet för min del och nu har jag precis ätit en frukost/ lunch bestående av lite rester som mamma packade ner i min väska innan jag gick hem igår:) Har därför ätit god ris a la malta, vörtbröd med mammas hemlagade goda skinka med senap på. Ikväll blir det ett avbrott från julmaten och vi ska göra egen hemgjord pizza här ikväll. Då jag inte är så vidare pigg & festsugen nu så blir det därför en lugn kväll här hemma och ingen utgång som annars alltid hägrat under juldagsnatten!=) Ska nu lägga mig & vila ett tag då jag har ganska så ont i ryggen idag. Får bli x- antal promenader senare för att försöka gå av sig iaf lite utav ALL julmat, hehe! Imorgon (Annandag Jul) ska vi fira hemma hos pojkens familj och då ska vi ge oss på julmaten igen.


Önskar er en fortsatt God Jul!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jätte fin bild på dig:) & hunden!

2009-12-25 @ 20:31:10
URL: http://varatpyre.blogg.se/
Postat av: jenny

Fin bild på dig o även hunden! Hoppas du haft en bra julhelg nu gumman verkar det iaf kul att fått en ny kamera skulle jag verkligen behöva! Jag kör ju alltid med mobilkameran o då blir ju de som det blir med kvaliten..

Så du har vart på julfirande idag också då, jag har vart hos mormor idag moster m fam va där också åkt pulka osv vart mysigt men är såå trött nu ska jag bara ta det lugnt framför tv..

Kramar

2009-12-26 @ 20:44:50
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: jenny

God morgon/förmiddag!

Har du för dig denna dag då? Vi tog en lång sovmorgon eller ställde inte väckarklockan men va skönt vart så trött dessa dagar.Ja visst går det fort för fort tycker jag är lite trist man har ju längtat så efter julen sen bara över men men..

Hoppas du får en bra dag idag gumman..Kramar

2009-12-27 @ 10:54:05
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: jenny

skönt ändå att komma upp i tid & skönt att ut o gå i detta vinterparadis som är nu man kan ju undra hur mkt det ska snöa igentligen..men kul för alla barn nu på jullovet osv..



Blir rätt lugnt här med,ha nu en bra dag gumman så hörs vi..

Ta hand om er !! Kramar

2009-12-27 @ 11:25:30
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: jenny

Oj då här är fortfarande en massa snö fast kom pyttelite regn förut pga 0 gradigt nu men skule väll bli kallare vilket inte är så bra heller för då blir det så halt o jag cyklar ju varje dag till jobbet :) lite otäckt..



Gör du denna kväll nu då? jAG KOllar på godbitarna från årets idol..

Kramar

2009-12-27 @ 20:32:01
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0