*Julfint*








Det är så mysigt nu när det börjar bli riktigt julfint här hemma. 1:a advent firades först med julpyntning i stallet & därefter åkte jag & pojken till Vellingeblomman (julbyn) där det inhandlades diverse julsaker:) Vi åkte sedan vidare till höllviken & gick på julmarknaden som de har i byn *mysigt* sen blev det glögg & papparkakor hos pojkens föräldrar senare på e.m. Hade en jättemysig  första advent.

Idag har jag varit i stallet en sväng på morgonen & sen fixat en del här hemma & måste snart iväg för att fixa en sista viktig sak för att få rätt på allt (alla dessa jäkla papper=( vill sen ta en promenad och därefter bara ligga & slappa. Mår fortfarande väldigt illa & har börjat känna av foglossning så det är så skönt att bara få ta det lugnt nu framöver och endast göra det jag orkar göra.

Sitter & funderar på vad jag ska göra till middag ikväll?? Antingen en god enkel fläskpannkaka eller någon god fisksoppa med något gott hembakat bröd till.


Ha en bra tisdag!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hej igen! Ja, vi vet att det är en liten flicka vi väntar, o e jätteglada över det även om det var en total överraskning då vi trodde att det var en pojke hela tiden! haha! Så fel man kunde ha =)



Jag rider inte längre. Saknar det jättemycket, men har varken tid eller råd just nu känns det som. Det får komma senare i livet igen =) Kanske tvingar på Ella (som vår dotter ska heta) en ponny vare sig hon vill eller inte =)



Går just nu i skolan o utbildar mig till florist på ingvar strandhs blomsterskola i oxie. trivs super! Du jobbar eller? Rider har jag förstått att du gör eftersom jag såg bilderna på dina fina hästar!

Vet ni förresten om det är enäggstvillingar eller tvåäggstvillingar du väntar?

KRAM!

2009-12-01 @ 13:03:11
URL: http://guckeliis.blogg.se/
Postat av: Fanny

Hej igen! Ja, vi vet att det är en liten flicka vi väntar, o e jätteglada över det även om det var en total överraskning då vi trodde att det var en pojke hela tiden! haha! Så fel man kunde ha =)



Jag rider inte längre. Saknar det jättemycket, men har varken tid eller råd just nu känns det som. Det får komma senare i livet igen =) Kanske tvingar på Ella (som vår dotter ska heta) en ponny vare sig hon vill eller inte =)



Går just nu i skolan o utbildar mig till florist på ingvar strandhs blomsterskola i oxie. trivs super! Du jobbar eller? Rider har jag förstått att du gör eftersom jag såg bilderna på dina fina hästar!

Vet ni förresten om det är enäggstvillingar eller tvåäggstvillingar du väntar?

KRAM!

2009-12-01 @ 13:03:24
URL: http://guckeliis.blogg.se/
Postat av: sofie

Vad fint ni har det=)



Usch för foglossning, hoppas att du slipper få riktigt ont.

KRAM

2009-12-01 @ 14:05:20
URL: http://www.frusofie.se
Postat av: Mad

Va fina blockljusen blev! =)

Jag är hemma både onsdag och torsdag!

Vill du komma hit? Hantverkarna kommer nog på torsdag iofs. Men vi kan ju va här ändå=)

2009-12-01 @ 18:28:42
URL: http://www.mamamad.se
Postat av: Mad

Vi bor på Kirseberg=) Jag kan fredag också...Annars tar vi det nästa vecka..

2009-12-02 @ 09:37:19
URL: http://mamamad.se
Postat av: mina

God eftermiddag gumman.Allt är bra med mig..Han är beräknad att komma den 16 men tror på innan ..men det visar sig...Hoppas att tiden går snabbt så man har honom här hos sig..Så fint du har pyntat.Ha en skön onsdag.kram kram

2009-12-02 @ 11:44:07
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0