*Utvilad*

                                   


Utvilad
också helg på det, kan det bli bättre:) Jobbat klart vad jag ska för denna veckan och har nu en ledig helg framför mig!((UNDERBART)) hatar att jobba alla dessa helger som jag gör. Bättre när man jobbade mån-fredag! Är ju alltid på helgerna man blir bortbjuden och är så ofta numera som vi får tacka nej p,ga att jag jobbar så ofta som varannan helg.

Efter jobbet vid sju tiden imorse körde jag inom stallet i vanlig ordning och red på min ena häst sen åkte jag hem och gjorde mig en god frukost framför lite Nyhetsmorgon tv-tittande! Nu sitter jag här ganska så nyvaken efter 6 timmars sömn här nu på dagen. Pratade just med min kompis Sofie i telefonen och vi planerade lite inför kvällen. Är ju idag  Malmöfestivalen sätter igång och vi ska in dit en sväng och äta lite gott & sedan sätta oss någonstans och ta någon god drink. Ska sätta på lite kaffe & så jag kvicknar till och därefter se ut kläder tills ikväll! Puuuh, kommer vara en massssssa folk i stan ikväll ..menmen..så är det ju under festivaltider!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0