Relax, take it easy!












Då har man avklarat första natten på jobb efter semestern. Har glassat omkring i dryga 3 veckor och plötsligt är det back to work som gäller. Det är väl egentligen dagen innan som är värst för sen efter en gång är man genast inne i rutinerna igen. Kändes lite lättare att gå till jobbet igår också då det ändå var ett sådant uselt väder hela dagen och kvällen.

Efter jobbet kl 06.30 imorse begav jag mig direkt ut till stallet och tog ut mina hästar och mockade och fixade med maten och nu sitter jag här hemma och känner mig vääääldigt trött. Var ju ett BRA tag sedan jag fick någon sömn sist.  Väntar på att mamma snart ska komma förbi för då ska vi ta en liten fika tillsammans sen ska jag slänga mig i sängen efter det.

Ska ju jobba inatt igen ..så lite sömn lär jag ju behöva för att orka hålla mig vaken en hel natt till. Under semestern har man ju vänt på dygnet igen så dygnsrytmen är väldigt jobbig nu i början om man säger så. Tar fruktansvärt mycket på kroppen att ändra om sig sådär, hit och dit!

Nu ska jag lägga mig på soffan!!!=)

Kommentarer
Postat av: C

Ja, vilket väder det var igår! Riktigt mysväder!

Kram!

2009-08-04 @ 12:55:44
URL: http://everydayisunique.wordpress.com
Postat av: Natalie

Ohhh... Typiskt! Ja ja, men om du kan så hör av dig. Gärna snarast så jag kan boka något annat innan. Du vet när man inte är hemma så ofta vill man ju gärna boka in något tills man kommer ner. Jag ska se Madonna. =)



Kjamis

2009-08-06 @ 15:46:47
URL: http://guccilove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0