*Måndagsplaner*





Måndag och jag har varit ledig hela dagen. Efter en väldigt intensiv avslutad första arbetsvecka efter semestern var denna lediga dagen väl behövlig kan jag meddela. Har bara tagit dagen som den kommit och försökt få in lite pluggande mellan varven. Mitt i pluggandet kom Sofie och hennes söta lilla Tova förbi och hälsade på, skönt med lite avbrott så man kan samla nya krafter för att sedan återgå till uppgifterna igen med nya friska, inspirerande krafter och tankar.  Är ju snart klar med alla uppgifter och det sporrar ju en ännu mer . Ska imorgon ringa till ett hotell i malmö för att försöka planera in när jag ska ha min praktik där. Ska verkligen bli jätteroligt, ser jag fram emot!

Det är varmt och fint väder idag också.. lite moln som kommer och går men uppehåll och säkert upp mot 20-23 grader skulle jag kunna tippa på. Har fortfarande inte köpt någon termometer och det är fruktansvärt frustrerande måste jag säga. Lite jobbigt att behöva starta bilen var gång man vill läsa av gradantalet=)

Ikväll ska vi träffa Sofie & Rasmus och antingen ska vi åka in till stan och gå på bio eller så ska vi bara käka någon god middag tillsammans. Vi kan inte riktigt bestämma oss=) Jag och Sofie är i alla fall väldigt sugna på båda delarna men ok, ett  glas rött & en god tacosbuffé är ju aldrig fel!

Ha en skön måndagskväll!

Kommentarer
Postat av: Annas inspiration

Allt är bra :-)



tacos är alltid smaskens,

snygg du är :-)



kramis

2009-08-10 @ 17:05:16
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: jenny

låter som en toppenkväll..mysigt med bio o middag älskar sånt :)



haha ja har blivit sämre på inlägg kan jag säga,men försöker iaf få ett per dag :) ja dina inlägg är superbra..usch regna här nu sen kl 16 inet kul men behövs rensas i luften är så himla hett..

kramar

2009-08-10 @ 18:13:48
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hoppas Ni har en mys kväll!

Efter att ha jobbat så som du gjort så måste du ha en avkopplande stund med ju..



Kram

2009-08-10 @ 23:55:25
URL: http://bajbiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0