Ett litet hej!






Detta har varit en riktigt bra lördag dock har den nästan precis börjat men jag har hunnit få gjort en hel del redan..eftersom jag är ganska så morgonpigg=) Va uppe vid sju imorse och rastade hunden sen tog jag bilen och körde ut till stallet och red en härlig runda med Marie och hennes Robban som står i samma stall. Vi va ute på en jätteskön runda i ca en timme och våra hästar kommer så bra överrens. Va väl hemma sen igen vid halv elva tiden och gjorde mig då en god frukost som jag nyss ätit ute i trädgården. Det är ett himla skönt väder ute idag och jag kommer gå ut igen såfort jag skrivit av mig lite här.

Semestern är ju slut på måndag så får passa på att njuta mycket utav de två sista dagarna här nu. Dock tar ju inte sommaren slut bara för att jag börjar jobba igen=) Ikväll blir det middag och bio med Sofie & Rasmus vi ska se Sommaren med Göran. Fick idag höra av en kompis som hade sett den att den var jättebra och det tror jag också att den är faktiskt.

Nu måste jag ta ut mina böcker och plugga lite därute. Snart klar och hoppas snart på att få mitt diplom ju=)

Ha en solig och skön dag gott folk!!=)

Kommentarer
Postat av: Mindy

Hej gumman.Allt är bra med oss..Det har varit ne underbar vecka i Italien...soligt & skönt väder..saknar värmen dok nu..men vad jag har hört skulle det bli bättre..så man kan förbättra sin bränna...Ha en skön måndag.kram kram

2009-08-03 @ 10:51:16
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Leia

Skönt att vara morgonpigg. Det är jag med som tur är. =)

2009-08-03 @ 16:14:45
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Natalie

Hej Baby!



Vänta nu här... pluggar du? Vad har jag missat?



Tråkigt att semestern är slut.. men snart kommer hösten.. ganska mysigt med koftor och tända ljus..



Kjam

2009-08-03 @ 16:36:30
URL: http://guccilove.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ååh, vad fin klänning du har på dig. Var har du köpt den? :)

2009-08-11 @ 18:14:26
Postat av: Gabriella

Sandra!! Är från ett märke som heter Maje..tack så mkt!

2009-08-11 @ 20:12:53
URL: http://gabbylita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0