*Vackert*

                                             


En riktigt bra onsdag har avverkats & jag sitter nu här & väntar på att maten i magen skall smälta så att jag & pojken min kan gå på vår härliga kvällpromenad i det nästan sommarvarma vädret såhär i slutet av april månad (otroligt.) Inte klokt vad alla träd & allt har blivit gröna & fina på så kort tid. Nu har vi verkligen den vackraste tiden framför oss. Har haft en ledig dag idag & jobbade inatt så tog igen några timmars sömn imorse. Dagen har varit lugn här hemma i min ensamhet vilket faktiskt har varit skönt. Man får alltid mycket mer gjort då. Har varit iväg & handlat hem mat så här är till veckan, städat lite & eftermiddagen spenderade jag ute i vår underbara trädgård. Hittade en plats med lä så där var riktigt varmt & härligt , fick allt lite fin färg men mer ska hon få =) Hade tänkt hinna med att sola lite imorgon också.

Nu är det dags för en promenad i solnedgången!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Mindy

God kväll hjärtat..Söt bild på dig som vanligen.Så underbart väder det är denna dag..Mår du bättre denna dag? Nu börjar jag må lita bättre..ska ge ett försök med jobbet i morgon bitti..skönt att komma in i vardagen igen..Får snart träffas..ska bli så skoj.På fredag ska vi ner till Trelle igen o fira min bror som fyller år i morgon..så jag vinkar på dig igen när vi åker förbi dit & hem :=) Snart så tittar jag in & hälsar på ...:) Ha en skön kväll.kram kram

2009-04-29 @ 20:47:04
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Jenny

hÅLLER MED jätte fint ute nu med alla färger på träd osv, det mesta har slagit ut :)



Härligt att sätta sig i trädgården & läsa. Tack detsamma gumman,blir det grillning ikväll nu då?

Kramar

2009-04-30 @ 14:10:28
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Danni

tack, du var också fin ! men det låter najs, jag ska ut och ha det mysigt med kompisarna liksom :) kramar

2009-04-30 @ 16:09:07
URL: http://danielakromm.blogg.se/
Postat av: Mindy

Godmorgon hjärtat..Hoppas att du hade en skön torsdag med massa varm & skön sommar dag..Nu är det 1 maj..vad tiden går snabbt...Hoppas att du får en solig & skön dag..Ska om några timmar ner till trelle & fira min kära bror som fyllde år i går..så det ska bli mysigt..ska passa på att ta nya kort denna dag med...Så jag vinkar på dig när vi åker förbi där du bor :) Vad gjorde ni i går på valborg? Vad sägs som en fika nästa helg ? kram kram

2009-05-01 @ 09:19:27
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0