Söndag!

                                                           Vinterdag!


Måste börja med att säga att jag bara ÄLSKAR detta underbara vädret som vi har för tillfället. Lite snö, kallt och sol.
Har varit ledig hela helgen och igår körde jag  till Hässleholm och lämnade min älskade ponny till en fodervärd. Känns
väldigt tungt att helt plötsligt överlämna sin livskamrat  till någon annan efter 13 år men han kommer att få det jättebra där. Han är ju iaf fortf min så jag är ju fortf hästägare till två hästar.  Man måste ju prioritera sin lediga tid på andra saker också.

Nu kom min älskling precis hem, han har varit i Lund i helgen så ikväll blir det lugn hemmakväll med god middag och sedan någon bra film *mysigt*



Mitt liv börjar äntligen kännas lättare och lättare igen efter två rejält tunga år med allt som har drabbat en. Allt man fått reda på efteråt som man aldrig hade anat. Tänk vad livet kan ändras snabbt:/ detta är någonting man bara förstår när man själv varit med om det. Man blir väldigt rädd att det ska hända igen och igen. Jag måste försöka se mer possitivt på livet än vad jag gör och leva för stunden och vara glad för allt jag har och att jag är frisk. Blev bara så oerhört tomt helt plötsligt och allt stannade upp och jag med det.  All min livsglädje och allt annat försvann. Känns skönt att äntligen vara tillbaka och kunna se inte allt , men det mesta från den possitiva sidan igen. Är så glad vad jag och min pojkvän har i dag. Vi har varandra och älskar varandra och vi har vårt eget hus. Längtar tills vi blir en STOR familj.

Nu ska jag  ta mig ett vaaaarmt bad! Vi hörs,




Kommentarer
Postat av: Annelie

Heeej! Jasså vad roligt, vilken av restaurangerna jobbade du i? jag trivs, härlig atmosfär men jobbiga arbetstider, idag tex jag upp 4.. Har varit där i över ett år nu så börjar tröttna men det verkar inte som jag har några större framtidsplaner, har fortf inte kommit på vad jag ska "bli". =) Vad gör du nu?????

2008-11-23 @ 18:40:52
URL: http://adesign.blogg.se/
Postat av: Bella

Nämen hej gumman! Oh vad roligt att du hitta mig här i bloggvärlden=D



Hur e allt med dig nuförtiden? Hade verkligen varit super kul om vi hade kunnat träffats! Jag har fullt upp på vardagarna för tillfället men har tid på helgerna=)



Usch de e verkligen jobbigt att lämna ifrån sig sin ponny... Det gör så ont i en...



Hoppas att vi ses snart!

Kramar

2008-11-23 @ 18:51:57
URL: http://jagomittliv.blogg.se/
Postat av: Carro

Hihi ja man lär sig på vägen ;) Kul att du uppdaterat igen!

2008-11-23 @ 19:04:11
URL: http://carooooline.blogspot.com
Postat av: Mama Mad

Så nu finns du med i bloggvärlden=)



tack så mycket gumman!! Har lagt till dig på bloglovin.se så jag kan hålla koll på när du bloggar..;)



Hoppas allt är bra och du haft en bra helg?

2008-11-24 @ 11:58:27
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: Carro

Hehe vad kul att du lämande "tassavtryck". Allt är toppen med mig, åker till Thailand på torsdag så jag klagar inte :) Hur är det själv?

2008-11-24 @ 12:34:34
URL: http://comse.blogg.se/
Postat av: Annelie

Heej igen! Nu blev detta som en chat. =) Jag vet inga lediga jobb men det finns alltid någon som söker, gå in på cph, där finns nog emailadresser till alla butiker. fika låter trevligt! kram!

2008-11-24 @ 16:05:31
URL: http://adesign.blogg.se/
Postat av: Bella

Nja pluggar o pluggar... det är sista terminen nu så de e bara att skriva ex-arbetet kvar så jag är aldrig på högskolan. Har ist fått vick på en skola här i malmö som jag jobbar på nu=)



jag skickar mitt nr till dig på facebook så kan du ju höra av dig när du har tid att ses?

Kramar

2008-11-24 @ 18:01:01
URL: http://jagomittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0