*weekend*

                                                                              

Ja då var det fredag, veckans absolut bästa dag. Jobbade ju inatt så var hemma imorse vid 9 tiden, ganska såå härligt att åka hem när man ser alla andra som är på väg till sina jobb. Sen och andra sidan tycker jag ju synd om mig själv när jag får åka till jobb på kvällen när alla andra är hemma och myser=) Men det finns verkligen för och nackdelar med ALLT. Min mamma är för gullig, hon kom förbi mig imorse med bullar från Annas Bageri samt lussebullar ..så vi åt frukost kombinerad lunch ihop *mysigt* hon skulle in till stan nämligen och passade då på att åka inom sin dotter:) Åhh är så trött.. måste verkligen sova. Har en fruktansvärd huvudvärk, tur att man vet vad det beror på iaf och det ordet är självklart (sömn!!!) 

Kommentarer
Postat av: Madelaine

Ohh jag kommer ihåg nattpassen..Pust o stånk!! hehe!



Tack gumman!

2008-12-06 @ 21:40:25
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: Carro

Du är en av 7 ;)

2008-12-07 @ 00:50:24
URL: http://carooooline.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0