*Måndag*

                                            

Är nyss hemkommen från en morgonpromenad på en timme, känns riktigt bra att starta morgonen med en långpromenad. Är fint väder ute än sålänge och hoppas att det håller i sig. Man behöver lite sol nu på vintern ju. Man blir så glad när solen strålar fram. Ska nu göra mig en väldigt sen frukost så det får blir en blandning av frulle och lunch (Brunch) ska nog steka mig äggmackor med lite knaperstekt bacon ..det är gottiit. Igår hade vi en riktig mysdag här hemma i vårt hus med Glögg, lussebullar, pepparkakor och lite mysig julmusik och pyntning. Sen på kvällen lagade vi en supergod middag tillsammans och sen gjorde jag en äpplekaka :) Verkligen en nyttig dag med andra ord.

Måste börja köpa lite julklappar nu, man har ju många man ska ge till. Ska in till stan i e.m och träffa min söta lilla syster. Återkommer kanske senare!

**************************************************************************************

Kom hem från stan vid sju tiden och då fick jag med mig pojken ut på en kvällspromenad. Är galen i att gå såå härligt. Ja stan var riktigt mysigt iaf. Fick köpt mig lite smink och någon julklapp blev det självklart också. Tycker att det är roligare att titta på inredning än kläder för tillfället. Hittade mycket fint som jag vill köpa till vårt hus. Är ju iofs bättre att önska sig saker nu när det faktiskt snart är Jul:) Hittade fina muggar inne på ittala och även inne på Indiska som jag t.ex kan önska mig i julklapp. Ja det finns alldeles för mkt fint. Lär nog snart bli en trip till Dk också..och danmark är ju bara bäst på formgivning och design. Guuud är så mätt, vi fikade ganska så sent och jag åt  alldeles FÖR mycket som vanligt ..hahaha!! jaja bara man rör sig efteråt så går det väl an. Tack för en mysig stund älskade syster!! Älskar dig..
Nu ska jag ta på mig myskläder och lägga mig i soffan och kolla på tv. Ha en trevlig kväll...

Kommentarer
Postat av: Carro

Var tog vårt fina väder vägen? :)

Jag och Enzo stutsade också ut men under vår promenad så försvann solen och det blev ruggigt kallt! Ha en skön dag! :)

2008-12-01 @ 13:17:22
URL: http://carooooline.blogspot.com
Postat av: Mama Mad

Va mysigt det lät! Just d man ska köpa julklappar också;)

2008-12-01 @ 13:26:55
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: Bekki

Jag förstår att det varit 2 jobbiga år, men skönt att höra att saker börjar ljusna igen.. Fin bild på dig och vovvarna!! =) Men du, jag vill verkligen se ert hus och träffa dig. Hur har du det nästa vecka? Många kramar

2008-12-01 @ 16:54:21
URL: http://bekkis.blogg.se/
Postat av: Madelaine

Fin bild!! Låter som en lyckad dag i stan!

2008-12-02 @ 13:30:51
URL: http://madelainef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0