4:e advent!


  
Tyvärr lite suddig bild, tagen med mobilen!              



Då var sista ljuset tänt på adventsljusstaken idag, lite synd att det är så ljust ute idag kan jag tycka för det ska vara lite mörkt nu i dessa dagarna så att man får ännu mer julkänsla. Var och fodrade och släppte ut hästarna imorse vid nio tiden sen åkte jag hem och åt frukost och sedan dess har jag bara degat. Igår va vi ju hos våra vänner på middag och vi blev bjudna på en helt fantastisk god middag bestående av fin kalvfilé med en god nerkok sås och en riktigt krämig och god potatisgratäng med chevré och till detta serverades goda primörer och gott rödvin *så gott* Verkligen en lyckad och trevlig kväll måste jag säga. Sen gjorde jag och Sofie oss våra favvodrinkar nämligen våra jordgubbsdrinkar som vi verkligen fått dille på och alltid gör när vi ses..ett måste!

Hade tänkt sova lite nu för känner mig lite riktigt trött för var ju uppe ganska tidigt imorse och la mig sent inatt. I eftermiddag ska vi åka till pojkens föräldrar på adventsfika så jag måste lägga mig nu så jag hinner sova. Vi ses kanske senare! Kram kram

******************************************************************************************************
Har haft en jättemysig eftermiddag med julmys på högsta nivå. Svärföräldrarna bjöd på (glöggmingel) som bestod av hur mycket gott som helst. Olika sorters glögg, pepparkaks cheesecake, saffransskorpor, fikon med st Agur, pepparkakor med st Agur, olika sorters tryffelchoklad, allt var bara så himla gott alltså. Vi var hemma vid åtta tiden och har just gått en runda och ska nu snart se Heart Break Hotel för den har inte vi sett och tror nog att den kan vara ganska så rolig. Ha en bra kväll...

Kommentarer
Postat av: jenny

Det såg verkligen smarrigt ut :) Hoppas du får en mysig kväll med adventsfikat! Kramar

2008-12-21 @ 16:48:51
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: *Sofie*

Så fint du skriver!! Och jag blir hungrig ju för allt låter och ser sååå gott ut=)



Önskar dig en god jul



Kram

2008-12-22 @ 07:34:54
URL: http://mizzsofie.webblogg.se/
Postat av: jenny

Hihi mm kan tänka mig det :) Åh pepparkakscheescake låter så gott funderar på att baka det & testa till julafton,va det gott? Kram kram

2008-12-22 @ 07:43:30
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: jenny

Mm får allt ta & göra de om jag hinner med! :) Ha en bra dag! Kramar

2008-12-22 @ 08:55:12
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0